Meşteşugari de Gusturi, o carmangerie aflată în zona Prelungirea Ghencea din Bucureşti, a reuşit să-şi crească vânzările şi să atragă cei mai mulţi clienţi prin prezenţa în mediul online, dar, în principal pe TikTok, cea mai populară platformă în rândul tinerelor.
„TikTok ne aduce cei mai mulţi clienţi. Poţi lega magazinul online de promovare şi atunci clienţii voi fi direcţionaţi către el. (…) Tu poţi să ai o ofertă foarte mare, dar dacă nu ai cerere rişti să te pască falimentul. Nu cred că mai sunt firme care gândesc că nu trebuie să fie în online. Deja a devenit o condiţie obligatorie, consider eu, să fii prezent în online. Dacă nu eşti acolo foarte puţini te vor cunoaşte pe aria unde activezi”, a spus Cristina Smădu, fondator şi director de vânzări al Siomarprod, compania din spatele brandului Meşteşugari de Gusturi.
Ea a pornit afacerea în urmă cu zece ani alături de soţul ei, profesor de sport, având experienţa unui business de familie, deoarece părinţii săi au făcut unul în anii ’90 în sectorul comerţului alimentar. În ceea ce priveşte prezenţa în online, antreprenoarea afirmă că nu a fost deschisă de la început, ci pandemia le-a creat oportunitatea de a explora acest mediu, care s-a dovedit prosper prin creşterea vânzărilor.
„În 2020 am deschis un magazin online care se numeşte meşteşugaridegusturi.ro şi pentru că erau restricţiile la vremea respectivă cu ieşitul din casă, oamenii comandau online şi a fost mult mai uşor să venim mai aproape de clienţii noştri, dovadă că şi astăzi magazinul funcţionează foarte bine şi avem comenzi din toată ţara. Totodată, acum funcţionăm în online nu numai cu magazinul, ci şi cu canalele pe care le folosim: Facebook, Instagram şi Tiktok pentru a ne promova şi a face cunoscute produsele”, a explicat Cristina Smădu.
Leave a Comment